EmailFacebookLinkedIn

Sollicitatieproces

Bij Innovam verloopt een deel van het werving- en selectieproces digitaal; de zogenaamde Sollicitant Self Service. Hiermee wordt het gehele sollicitatieproces zowel voor jou als voor ons op één plek inzichtelijk. Dit scheelt jou én de afdeling HRM van Innovam veel werk en tijd; wij kunnen via deze weg eerder op jouw sollicitatie reageren. In je eigen sollicitatieportal vind je in een overzicht alle informatie over jouw sollicitatie terug.

Hoe werkt Sollicitant Self Service?
Klik op de knop ‘Solliciteren’ bij de vacature waarop je wilt reageren, vul je gegevens in op het formulier en upload je cv. Kies voor ‘Aanmaken’ en jouw sollicitatie wordt verstuurd naar de afdeling HRM van Innovam. Je ontvangt een e-mail waarmee je toegang tot ons sollicitatieportal krijgt. In dit portal vind je alle benodigde informatie om je sollicitatieproces te volgen. Je ontvangt een e-mail met een link zodra de gegevens in de portal zijn gewijzigd.